Μοσχαράκι μαγειρεμένο σε κρασί

Μέσα στις γιορτές ο φίλος μου ο Λευτέρης μου έμαθε άλλη μια απίστευτα νόστιμη συνταγή για μοσχαράκι με κυδώνια που μαγειρεύεται μέσα σε κρασί και γίνεται εκτός από γευστικότατο και πάρα πολύ μαλακό και ζουμερότατο. Με βάση τη συνταγή του λοιπόν -που θα στη δώσω κι αυτή οπωσδήποτε- και κάνοντας κάποιες δικές μου παραλλαγές, μαγείρεψα το Κυριακάτικο πιάτο μας που πήρε τις καλύτερες των κριτικών!


Η συνταγή που θα σου δίνω είναι για 1 κιλό μοσχαράκι. Εγώ επέλεξα σπάλα και ζήτησα από τον κρεοπώλη μου να το κόψει σε φέτες περίπου 1 εκατοστού. 

Σοτάρεις σε 1/4 κούπας ελαιόλαδο και 1 κουταλιά σούπας βούτυρο το κρέας να ροδίσει ελαφρά κι από τις δύο πλευρές. Μη βάλεις όλες τις φέτες μαζί στην κατσαρόλα για να μπορέσεις να τις ροδίσεις ωραία. Αφού τελειώσεις με όλο το κρέας βάζεις στην κατσαρόλα 4-5 καρότα σε ροδέλες, 1 μεγάλο κρεμμύδι πολτοποιημένο και 1 μεγάλη σκελίδα σκόρδο. Συνεχίζεις λίγο ακόμα το σοτάρισμα και βάζεις 1 κύβο βοδινού, 1/2 κουταλάκι σπόρους κόλιανδρο, 2 κλαράκια φρέσκια ρίγανη (ή λίγη ξερή), αλάτι, πιπέρι, 4-5 κόκκους μπαχάρι και σκεπάζεις το φαγητό με 1 λίτρο λευκό ξηρό κρασί. Αφήνεις το κρέας να σιγοβράσει με ελαφρά κλειστό καπάκι, μέχρι να μαλακώσει καλά. Αν επιλέξεις κι εσύ το κρέας σου κομμένο σε φέτες θα χρειαστεί λιγότερος χρόνος ενώ αν επιλέξεις μεγαλύτερα κομμάτια θα χρειαστεί περίπου 1 ώρα. Αν δεις ότι χρειάζεται μπορείς να προσθέσεις λίγο ζεστό νερό κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος. Μόλις δέσει η σαλτσούλα προσθέτεις στην κατσαρόλα το χυμό 1 λεμονιού και σβήνεις το μάτι!

Ταιριάζει ιδανικά με πιλάφι -σου έχω δώσει εδώ ένα καταπληκτικό πολίτικο πιλάφι- αλλά και με πατατούλες τηγανιτές!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια