Απαλή μους γιαουρτιού με λάιμ

Ήρθε η ώρα να το εξομολογηθώ. Ενώ η σοκολάτα είναι από τα υλικά που χρησιμοποιώ πολύ συχνά στα γλυκά μου, η δική μου προτίμηση είναι πάντα τα γλυκά που ξινίζουν. Το λεμόνι είναι νούμερο στις επιλογές μου! Κέικ, κρέμες, λεμονόπιτες είναι από τα πιο αγαπημένες μου γεύσεις. Σήμερα θα σου δείξω μια πολύ απαλή μους γιαουρτιού με γεύση λάιμ που φτιάχνω συχνά και τη σερβίρω σκέτη ή με λίγο τριμμένο μπισκότο. 

Χτυπάς 500 ml φυτική κρέμα σε σφιχτή σαντιγί και προσθέτεις 600 γρ. γιαούρτι στραγγιστό με ανθόγαλα χαμηλών λιπαρών, 1 κουτ. σ. εκχύλισμα βανίλιας και το χυμό 1 λάιμ. Στο τέλος προσθέτεις 1 φακελάκι μείγμα για ζελέ με γεύση λεμόνι που έχεις διαλύσει σε 1/2 κούπα ζεστό νερό και το έχεις αφήσει να κρυώσει και δοκιμάζεις αν χρειάζεται ζάχαρη. Για τα δικά μου γούστα δε χρειάζεται, αλλά αν θέλεις πιο γλυκιά τη μους προσθέτεις μερικές κουταλιές άχνη μέχρι να φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Βάζεις τη μους για λίγο στην κατάψυξη μέχρι να τρίψεις στο multi 1 πακέτο μπισκότα πτι μπερ

Μοιράζεις σε μπολάκια το μπισκότο με την κρέμα σε στρώσεις και στο τέλος πασπαλίζεις λίγο μπισκότο και ξύσμα λάιμ. Βάζεις στο ψυγείο μέχρι να παγώσουν καλά για 3-4 ώρες. 

Ακολούθησε με στο Instagram στο Facebook στο Pinterest για ν' ανταλλάξουμε ιδέες και έμπνευση!   

Αν δοκιμάσεις τη συνταγή, ανέβασε φωτογραφία και κάνε με tag. Θα χαρώ πολύ να μου πεις τη γνώμη σου!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια