Smoothies

Τα smoothies είναι από τις συνήθειες που γίνονται λατρεία. Αν ξεκινήσεις να φτιάχνεις αυτά τα πολύχρωμα ροφήματα που σε δροσίζουν και σε χορταίνουν, παίρνει φωτιά το μπλέντερ!
Σε γεμίζουν ενέργεια, βιταμίνες και μπορούν να καλύψουν την ανάγκη για γλυκό χωρίς τύψεις. 
Το βασικό συστατικό για ένα κρεμώδες, απολαυστικό smoothie είναι μια ώριμη μπανάνα που έχεις φροντίσει να βάλεις στην κατάψυξη για 2-3 ώρες πριν τη χρησιμοποιήσεις. Ακόμα κι αν είναι απλώς κρύα από το ψυγείο όμως δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν προσθέσεις μερικά παγάκια στο μπλέντερ έχεις σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα.
Αν χτυπήσεις μόνη της τη μπανάνα με παγάκια έχεις ένα απολαυστικό smoothie που η γεύση του είναι πιό κοντά στη βανίλια παρά στη μπανάνα. Από κεί και πέρα μπορείς να προσθέσεις όποιο άλλο φρούτο θέλεις για να το αρωματίσεις, να το χρωματίσεις, να το κάνεις πιό πλούσιο σε βιταμίνες και να το φέρεις στα γούστα σου. Αν το θέλεις πιό αραιό προσθέτεις στο μπλέντερ και λίγο κρύο νερό ή γάλα με χαμηλά λιπαρά.
Το πρώτο που μπορείς να προσθέσεις για να αποκτήσεις ένα σοκολατένιο ρόφημα είναι 1/2 κουταλάκι σκόνη κακάο.
Η Εμμανουέλα Κόκκαλη από το eatingaround μου πρότεινε να προσθέσω 1 δόση καυτό espresso που μέσα θα έχω αφήσει μερικά κομματάκια κουβερτούρα να λιώσουν και να συνεχίσω το χτύπημα με 3-4 παγάκια. Το αποτέλεσμα είναι ένα τέλειο φρεντοτσίνο με βελούδινη υφή.
Για ένα πιό πλούσιο ρόφημα με γεύση ροδάκινο προσθέτεις 1 ώριμο μκρό ροδάκινο, 2 κουταλιές γιαούρτι στραγγιστό, 1/2 κούπα κρύο νερό και 1 κουταλάκι μέλι.
Το γλυκό φραουλένιο smoothie δε χρειάζεται τίποτα περισσότερο από το να προσθέσεις 5-6 ώριμες φράουλες στο μπλέντερ.
Ένα smoothie που δίνει σοκολατένια γεύση χωρίς ίχνος σοκολάτας γίνεται αν στο μείγμα βάλεις 1 κουταλάκι χαρουπάλευρο. 
Οι ιδιότητες που έχει το χαρούπι το κάνουν ένα ρόφημα τούρμπο για τον οργανισμό.
Ο χυμός και το ξύσμα μισού πορτοκαλιού το κάνει ακόμα πιό ξεχωριστό.
Το πράσινο smoothie μπορείς να το πείς και σαλάτα αλλά δεν είναι. Σε αιφνιδιάζει στην πρώτη γουλιά με τη δροσιά του και αν σκέφτεσαι πως θα μυρίζει σπανάκι σου λέω πως η γεύση που ξεχωρίζει είναι του αγγουριού. Στο βασικό μείγμα της μπανάνας προσθέτεις 2 χούφτες φρέσκο σπανάκι -το έχω φτιάξει και με κατεψυγμένο που άφησα να ξεπαγώσει λίγο αλλά το φρέσκο είναι πάντα καλύτερο- 1 μικρό αγγουράκι, 1/2 πράσινο μήλο, 1/4 αβοκάντο και 1/2 κούπα κρύο νερό.
Ένα ακόμα ξεχωριστό smoothie είναι αυτό με το παντζάρι. Προσθέτεις 1 μεσαίο παντζάρι βρασμένο ή στον ατμό, το χυμό 1 πορτοκαλιού και 2 κουταλιές γιαούρτι στραγγιστό με χαμηλά λιπαρά. Αν είναι πολύ πηχτό, λίγο κρύο νερό δίνει τη λύση.
Τώρα αν θέλεις ένα ρόφημα που θα σε ταξιδέψει λίγο πιό μακριά μαζί με τη γνωστή μπανάνα και τον πάγο θα χτυπήσεις στο μπλέντερ 2 φέτες φρέσκο ανανά, λίγο γάλα καρύδας και χυμό ανανά τόσο ώστε να γίνει όσο αραιό το επιθυμείς.
Φυσικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποιο άλλο φρούτο σου αρέσει και να προσθέσεις και κάποιο γλυκαντικό αν νομίζεις πως είναι απαραίτητο. Αν η μπανάνα είναι ώριμη όμως δε χρειάζεται γιατί δίνει από μόνη της όλη τη γλύκα που χρειάζεται.
Όποια κι αν είναι η επιλογή σου το σίγουρο είναι πως θα γίνει καθημερινή σου συνήθεια για όποια ώρα της ημέρας ζητάς λίγη ενέργεια ή γλύκα ή δροσία ή απλώς κάτι να πιείς.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Κάτι νόστιμο

Αναγνώστες