Γεμιστά με πλιγούρι


Όταν αποφασίζεις να ακολουθήσεις μια συγκεκριμένη διατροφή για οποιοδήποτε λόγο, το πρόβλημα είναι πως πολύ σύντομα βαριέσαι τα ίδια και τα ίδια. Αντί να σταματήσεις τη διατροφή και να γυρίσεις στις παλιές συνήθειες μπορείς να δείς το πιάτο σου αλλιώς...
Αν λοιπόν το μενού σου λέει πως πρέπει να φας 1 κούπα πλιγούρι, 200 γρ.γιαούρτι 2% και σαλάτα με 1 κουταλιά σούπας ελαιόλαδο ξεκινάς διαλέγοντας μια μεγάλη πιπεριά και δυό μεγάλα μανιτάρια. Τα ψήνεις για λίγα λεπτά στο γκριλ μέχρι να μαλακώσουν και να πάρουν χρώμα και τα αφήνεις στην άκρη.
Βάζεις το πλιγούρι να φουσκώσει με ζεστό νερό και χυμό λεμονιού.
Πολτοποιείς στο multi λίγο καρότο, φρέσκο τζίντζερ, ντομάτα, δυόσμο, βασιλικό, μαϊντανό, κρεμμύδι και σκόρδο και ανακατεύεις το μείγμα με το πλιγούρι.
Προσθέτεις πιπέρι και αλάτι αν θέλεις.
Γεμίζεις τα λαχανικά.
Ανακατεύεις το γιαούρτι με το ελαιόλαδο και λίγο μπαλσάμικο. Καλύπτεις τα γεμιστά σου και πασπαλίζεις με πάπρικα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Κάτι νόστιμο

Αναγνώστες