Μπισκότα με ταχίνι και σοκολάτα

Όπως κάθε Δεκέμβρη έχω στο μυαλό μου να κάνω πολλές διαφορετικές συνταγές γλυκισμάτων και όπως κάθε Δεκέμβρη, έτσι και φέτος, δεν καταφέρνω να φτιάξω ούτε τα μισά απ' αυτά που προγραμματίζω! Είχα έτοιμη τη λίστα μου, είχα συγκεντρώσει τα υλικά μου αλλά τελικά λίγο το ένα, λίγο το άλλο, δεν ήταν η τύχη τους να γίνουν όλα... 
Τα μαλακά σοκολατένια μπισκότα με ταχίνι τα είχα πρώτα πρώτα στη λίστα και κατάφερα να τα φτιάξω σε δόσεις! Η ζύμη έγινε πριν φύγω από το σπίτι το πρωί, μπήκε στο ψυγείο, τα έπλασα το μεσημέρι που γύρισα για λίγο και τα έψησα αργά τη νύχτα... Δεν ξέρω αν η τόση ξεκούραση της ζύμης βοήθησε σε κάτι, πάντως για 'μένα είναι από τα πιο νόστιμα μπισκότα που έχω δοκιμάσει, ειδικά αν τα δοκιμάσεις χλιαρά που η σοκολάτα είναι ακόμα ρευστή. Η καστανή ζάχαρη τα κάνει μαλακά και μαστιχωτά εσωτερικά και ο συνδυασμός τη σοκολάτας με το ταχίνι μου θυμίζει πολύ τον αγαπημένο μου χαλβά με ταχίνι.
Για να φτιάξεις περίπου 25 μεγάλα μπισκότα χτυπάς καλά 120 γρ. ταχίνι (εγώ έβαλα μισό μισό ταχίνι ολικής άλεσης και ταχίνι με κακάο), 130 ml ελαιόλαδο, 200 γρ. καστανή ζάχαρη, 100 γρ. κρυσταλλική ζάχαρη, 2 κουτ.γλ. εκχύλισμα βανίλιας, 1 κουτ. γλ. κανέλα, μια πρέζα αλάτι και προσθέτεις 1 αυγό κι 1 κρόκο και στο τέλος ζυμώνεις 290 γρ. αλεύρι με 1 κουτ.γλ. σόδα.
Αφού η ζύμη είναι έτοιμη ανακατεύεις 200 γρ. κουβερτούρα σπασμένη σε κομμάτια. Αν θέλεις κρατάς λίγα κομματάκια και τα βάζεις πάνω από το κάθε μπισκότο πριν τα ψήσεις.

Πλάθεις περίπου 25 μπαλάκια και τα βάζεις στο ψυγείο για 1 ώρα. Πατάς λιγάκι τα μπαλάκια να ανοίξουν και τα βάζεις σε ταψί με αντικολλητικό χαρτί, αφήνοντας αρκετή απόσταση μεταξύ τους γιατί απλώνουν καθώς ψήνονται. Τα ψήνεις 10 - 12 λεπτά στους 170 βαθμούς σε προθερμασμένο φούρνο. Όταν βγούν από το φούρνο είναι ακόμα μαλακά, μη νομίζεις ότι είναι άψητα γιατί μετά σκληραίνουν πολύ.

Τα μεταφέρεις προσεκτικά σε μια σχάρα, τα αφήνεις να κρυώσουν καλά και τα φυλάς σε ένα κουτί που κλείνει αεροστεγώς.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια